utorok 9. júna 2009

BREAKING DAWN

"Sú v prevahe. Je po všetkom.

A v tom, ako lúčom svetla z blesku, bola celá scéna iná.
Nič sa však nezmenilo - Volturiovci sa plížili k nám, s úmyslom zabíjať.

Jediné, čo sa skutočne zmenilo bolo, ako tá scéna na mňa pôsobila.

Zrazu som sa nemohla dočkať. Chcela som aby zaútočili.
Prikrčila som sa, panika sa zmenila na krvilačnosť, úsmev sa objavil na mojej tvári

a zavrčanie sa vydralo spoza mojich odhalených zubov."


Synopsa:

Po mnohých prekážkach a komplikáciách konečne nastal Bellin a Edwardov veľký deň - vzali sa a odišli na medové týždne. Všetko sa zdá byť ideálne až kým Bella zistí, že čaká dieťa, ktoré rastie závratnou rýchlosťou. Edward nesúhlasí s Belliným plánom dieťa donosiť, keďže je prisilné a Belle čím ďalej tým viac ubližuje. Pri pôrode ich spoločnej dcéry takmer zomrie a tak ju Edward v poslednej chvíli premení na upírku. Bella sa pozoruhodne ľahko vysporiada so svojim životom novonarodeného upíra, ale komplikácie nastanú, keď upírka z cudzieho klanu uvidí ich dcéru. Pomýli si ju s "nesmrteľným dieťaťom", upírskym dieťaťom, ktoré je v ich svete proti pravidlám. Informuje Volturiovcov, ktorí už len čakali na zámienku, aby mohli preriediť rady Cullenovcov...


Info:

- Breaking Dawn je štvrtý a posledný diel Twilight ságy
- štvrtý diel je rozdelený na tri knihy: Prvá a tretia je písaná z Bellinej perspektívy, druhá z perspektívy Jacoba Blacka

Americké vydanie: "Breaking Dawn" 2008; 756 strán (paperback), rozdelenie na tri knihy, 39 kapitol (3 x predslov)
Slovenské vydanie: "Úsvit" 02.09.2009;

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára